۲۸ اسفند ۱۳۸۸

خشونت علیه زنان

۳ نظر:

Payman گفت...

What the hell is this!!!!
brilliant shot

Payman

ملول گفت...

اول از همه سال نو رو تبریک می گم، گرچه دیر.
دوم اینکه بازگشت شکوهمندانه ی خودم رو به بلاگفا و هم چنین میهنم تبریک می گم!
سوم اینکه بعد از مسافرت عید در ینگه ی دنیا به این نتیجه رسیدم که یک دردی بین تمام مردم دنیا مشترک است و آن هم درد لای پاست!!!
و اما ...
می خوام با هم بلولیم از این پس؛ با این پیشنهاد که لولیدن تبدیل به وبلاگی گروهی می شود برای ثبت روایت های محرک ما مردم همیشه دردمند. هر کس مایل به همکاری با من است درخواست خود را همراه با اسمی مستعار و یک پسورد 4 رقمی به صورت نظر خصوصی بگذارد تا لینک مخصوص به او را باز کنم. هر فرد می تواند خاطرات عشقی – جنسی واقعی خود را بدون به کار بردن لغات مانع دار به صورت شعر، داستان، خاطره، یادداشت و ... در لینک خودش بنویسد. و البته نظارت من برای جلوگیری از فیلترینگ. این خاطرات از یک صحبت عاشقانه و لب گرفتن می تواند باشد تا هم خوابگی و حتی طلاق. تا اول خرداد ماه همه آزادند بنویسند اما پس از آن افراد خوش قلم و صادق جدا خواهند شد و پس از آن در دنیای کرم های نجس در ذهن های دیگران شروع می کنیم به لولیدن . منتظرتان هستم ...

(این درخواست علاوه بر تو وبلاگ نویس محترم برای وبلاگ نویس های دیگر هم ارسال شده است. در صورت ارسال درخواست با نامی که به شما رجوع شده است کامنت خصوصی بگذارید. )

فروغ پژمان گفت...

می دانم که به خودتان مربوط است اما...
اما چرا نمی نویسید؟